فرهنگ زیربنایی ترین  و مهمترین رکن توسعه ی یک کشور است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در دیدار با نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت : فرهنگ زیربنایی ترین  و مهمترین رکن توسعه ی یک کشور است.

به گزارش پرسون و به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار جمعی از پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کاشان انتصاب و انتخاب ایشان را بعنوان نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه شهرستان تبریک گفت.

نمکی افزود: فرهنگ زیربنایی ترین و مهمترین رکن توسعه ی یک کشور است و تعالی جامعه بواسطه فرهنگ، بویژه در کشور ما و فرهنگ دینی است و هر تلاشی در این حوزه می تواند به مثابه یک سرمایه گذاری باشد که منافعش برای کل جامعه می باشد.

نمکی افزود سبقه ی فرهنگی کاشان در طول تاریخ و همچنین ظرفیتهای بالایی که بخش های غیر دولتی و نهادهای عمومی با دستگاه های دولتی بویژه در حوزه ی فرهنگ عمومی از ظرفیت های بالای کاشان است.

نمکی گفت: اگر ما در حوزه برنامه ریزی فرهنگی و سیاستگذاری فرهنگی در بخش عمومی الگوسازی مناسبی داشته باشیم می توان تأثیرات آنرا در جامعه مشاهده کرد.

ایشان با ارائه ی آماری از زیرساختها و مجموعه های تحت پوشش این اداره اظهار داشتند زیر ساختهای فرهنگی و هنری و همچنین سرانه فضاهای فرهنگی در این شهرستان جوابگوی ظرفیت های بالقوه و بالفعل این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر نمی باشد.

در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار امیدواری نمودند برکات حضور امام جمعه ی محترم راه گشا و کمک حال این اداره برای انجام تکالیف و وظایف خود بویژه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان باشد.

در انتهای این دیدار از تابلو نقاشی با عنوان ،، باز این چه شورشست که در خلق عالم ست ،، اثر سعید بوجار آرانی از سری طرحهای سماع خط با تکنیک ، طراحی با راپید روترینگ روی مقوا معمولی و ابعاد ۳۵/۴۵ سانتیمتر رونمایی شد.

194726